صفحة رئيسية | المنتجات

رسالة على الانترنت
المزيد من المعلومات

گرد و غبار کیسه جمع آوری

کیسه غبارگیر - قیمت استثنایی کیسه غبارگیر - نسوز ...

کیسه­ی غبارگیر، معمولا به صورت استوانه ای و عمودی در فیلتر معلق بوده و به عنوان جمع­کننده­ی گرد و غبار است. این کیسه، ساخته شده از یک تار الیاف و الیاف مصنوعی می­باشد که برای جمع ­آوری ذرات ...

Read More
معرفی کیسه فیلتر غبارگیر و بررسی عملکرد آن ...

در این نوع از بگ فیلتر، گاز آلوده ابتدا وارد قسمت زیرین محفظه می‌‌شود و پس از عبور از فیلترها، گرد و غبار روی سطح داخلی کیسه فیلتر غبارگیر جمع‌‌آوری می‌‌شوند.

Read More
فیلتر گرد و غبار ، تجهیزات جمع آوری گرد و غبار ...

فیلتر گرد و غبار چین ، تولید کننده تجهیزات جمع آوری گرد و غبار ، کیسه های با کیفیت بالا را با طول عمر طولانی ، تجهیزات کسر کننده و غیره انتخاب کنید.

Read More
گردگیر صنعتی غبارگیر صنعتی غبار روب مرکزی ...

2022.12.15  جمع آوری گرد و غبار با استفاده از کیسه فیلترهای متناسب با نوع کاربری انجام می شود بدین صورت که در کابین بگ فیلتر (قسمت نصب فیلترها) کیسه فیلترهای استوانه ای بر روی صفحه مشبک بالا و صفحه مسطح پائین نصب می شوند.

Read More
بگ فیلتر (غبارگیر کیسه ای) چیست؟ + 3 کاربرد آن ...

این دستگاه ذرات گرد و غبار را به صورت ویژه ای کنترل و مدیریت کرده و آلودگی های موجود در محیط های صنعتی و دیگ بخار را جمع می کند. این دستگاه دی اکسید گوگرد و دیگر ذرات گرد و غبار را که به صورت جدی برای کارکنان خطرناک بوده و سمی

Read More
مکنده صنعتی چیست؟ انواع قیمت مشخصات

مکنده صنعتی وظیفه مکش گرد و غبار ریز محیط های صنعتی و نیمه صنعتی را داشته و آن ها را درون مخزن یا کیسه مخصوص گرد و غبار جمع آوری می نماید. به طور معمول، بدنه مکنده صنعتی از شاسی با آلیاژ فولادی طراحی شده و موتور و کیسه جمع آوری زباله رو آن سوار می شود.

Read More
انواع بگ فیلتر انواع کیسه بگ فیلتر غبارگیر کیسه ...

4 天之前  ساختار جمع کننده گرد و غبار کیسه پارچه ای عمدتاً از موارد زیر تشکیل شده است: قسمت های بالایی، میانی و پایینی، سیستم تمیز کردن گرد و غبار و مکانیسم تخلیه گرد و غبار.

Read More
حذف و جمع آوری گرد و غبار - ALPA Powder Technology

2023.12.10  جمع کننده غبار و گرد عمدتا از طریق از بین بردن گرد و غبار با کیسه فیلتر است. در موارد خاص ، از نوع کارتریج فیلتر یا نوع صفحه پخته شده پلاستیکی نیز استفاده می شود.

Read More
دستگاه غبارگیر حفاری و صنعتی + معرفی انواع آن ...

غبارگیرها با جمع آوری گرد و غبار و سایر ناخالصی‌ها از هوا یا گاز، مانع از ورود ناخالصی‌ها به هوای آزاد می‌شوند.

Read More
دقیق سازه سازنده غبارگیر صنعتی یا بگ فیلتر ...

3 天之前  از این رو استفاده از سیم سیستم فیلتراسیون به منظور پالایش هوای محیط و جمع آوری ذرات گرد غبار معلق در هوا امری ضروری می باشد.استفاده از سیستم های تهویه هوا علاوه برتامین کیفیت هوای مناسب در ...

Read More
جاروبرقی مدل FC۹۱۷۶ فیلیپس کیسه‌ای مشکی دودی PHILIPS

2024.1.11  زمانی که کیسه جمع آوری گرد و غبار جاروبرقی پر می‌شود، شما می‌توانید از طریق نشانگر دستگاه متوجه شوید. نازل Super Parquet امکان تمیز کردن کفپوش‌های سخت را بدون آسیب دیدگی فراهم می‌کند.

Read More
آشنایی با کاربرد مکنده هواسازان، کیسه مکنده و ...

کیسه مکنده هواسازان از بهترین الیاف پارچه ای ساخته شده است و قدرت بالایی در جذب و جمع آوری آلودگی ها دارد و کیفیت آن در حدی است که به هیچ وجه گرد و غبار از آن عبور نمی کند و در نتیجه کیفیت کار شما ارتقا می یابد.

Read More
گردگیر صنعتی غبارگیر صنعتی غبار روب مرکزی ...

2022.12.15  جمع آوری گرد و غبار با استفاده از کیسه فیلترهای متناسب با نوع کاربری انجام می شود بدین صورت که در کابین بگ فیلتر (قسمت نصب فیلترها) کیسه فیلترهای استوانه ای بر روی صفحه مشبک بالا و صفحه مسطح پائین نصب می شوند.

Read More
مکنده صنعتی - قیمت انواع مکنده صنعتی - فروشگاه ...

قیمت مکنده صنعتی بستگی به اندازه و حجم مکنده، تک یا دوقلو بودن کیسه گرد و غبار، قدرت موتور، تک فاز یا دو فاز بودن برق ورودی و گارانتی و کشور سازنده دارد. خرید مکنده صنعتی مناسب کارگاه شما با ...

Read More
بگ فیلتر کارخانه آسفالت - دریافت قیمت فروش و ...

بگ فیلتر. شرکت توسعه ماشین بیستون راه سازنده بگ فیلتر کارخانه آسفالت می باشد ؛ بگ فیلتر دستگاهی است که مانند جاروبرقی عمل می کند و یک سیستم جمع آوری گرد و غبار با راندمان بالا است که با توجه به ...

Read More
مکنده صنعتی تک قلو - مکنده گرد و غبار نیترو ...

مکنده صنعتی تک قلو نیترو دارای کیسه جمع آوری گرد و غبار و اتصالات با کیفیت و دارای عمر طولانی می باشد . این مکنده بنا به درخواست مشتری با دینام تک فاز ۳ اسب و دینام سه فاز ۴ اسب عرضه می شود .

Read More
راهنمای فارسی جاروبرقی هیتاچی آی پی امداد ...

2023.11.10  کیسه جاروبرقی هیتاچی، محلی برای جمع آوری و نگهداری گرد و غبار و آلودگی ها است. به همین خاطر باید در زمان مناسب، پیش از آن که اختلالی در عملکرد جاروبرقی هیتاچی به وجود آورد، آن را تخلیه کنید.

Read More
جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170 (نمایندگی فیلیپس 4 بهمن )

3 天之前  در جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170 یه فیلتر بهداشتی بین کیسه و موتور قرار داده شده تا از نفوذ گرد و غباری که داخل کیسه جمع میشه به داخل موتور جاروبرقی جلوگیری بشه که این فیلتر به راحتی جدا میشه و قابلیت شست و شو داره، در واقع این ...

Read More
کیسه فیلتر آنتی استاتیک در چه مواردی استفاده می ...

کیسه فیلتر آنتی استاتیک به منظور جمع آوری گرد و غبار به گونه ای طراحی شده اند که باید باند محکم ، باند بند ناف ، یا گیره را محکم در محل قرار دهید تا از مهر و موم محکم گرد و غبار اطمینان حاصل شود.

Read More
دقیق سازه سازنده غبارگیر صنعتی یا بگ فیلتر ...

3 天之前  برای تمیز کردن جداره داخلی کیسه ها، هوای تمیز بصورت معکوس وارد محفظه می شود و باعث میشود که کیسه ها مچاله یا تغییر شکل دهند و لایه گرد و غبار فرو بریزد.شکل (۲ و b-2) اجزای تشکیل دهنده فیلتر در این نوع است.

Read More
قیمت جارو برقی فیلیپس اصل (نمایندگی فیلیپس 28 دی)

2024.1.18  ظرفیت مخزن گرد و غبار: حجم مخزن یا کیسه گرد و غبار که مقدار گرد و غباری که جارو برقی می‌تواند جمع‌آوری کند را نشان می‌دهد. به واحد لیتر (L) اندازه گیری می‌شود.

Read More
سیکلون چیست و کاربرد جداساز سیکلون در صنعت و ...

2024.1.17  کاربردهای دستگاه سیکلون این دستگاه در صنایع مختلف مانند کارخانه سیمان، کارخانه های گچ، فولاد، قند و در همه صنایعی که به نحوی با ذرات گرد و غبار سر و کار دارند کاربرد چشمگیری دارد. این دستگاه جداساز عموما قادر به جمع ...

Read More
(بالاترین کیفیت ) بلوور - قیمت و خرید دستگاه ...

مکش گرد و غبار مانند یک جارو برقی عمل نموده و گرد و غبار را از روی سطح مورد نظر جمع آوری می کند. معمولا بلوور یک جایگاه نصب کیسه دارد که گرد و غبار و پسماند مکش شده در آن کیسه جمع آوری می شود.

Read More
راهنمای خرید و معرفی 49 مدل جارو برقی خانگی ...

2020.6.21  بدین ترتیب، گرد و غبار، خاک و مو را سریع و کامل جمع می‌کند، بدون اینکه باعث گرفتگی مسیر مکش شود؛ در نتیجه عملکردی عالی را در نظافت ارائه می‌دهد.جدا کردن و خالی کردن محفظه Prince-3کاری آسان است.

Read More
کیسه غبارگیر - قیمت استثنایی کیسه غبارگیر - نسوز ...

کیسه­ی غبارگیر ، معمولا به صورت استوانه ای و عمودی در فیلتر معلق بوده و به عنوان جمع­کننده­ی گرد و غبار است. این کیسه، ساخته شده از یک تار الیاف و الیاف مصنوعی می­باشد که برای جمع ­آوری ذرات ...

Read More
راهنمای جاروبرقی صنام Sanam آشنایی با نحوه ...

2023.11.10  کثیفی، پارگی، وجود گرد و غبار زیاد روی کیسه باعث می شود تا به موتور جاروبرقی فشار زیادی وارد شود. ... مهمترین بخش جاروبرقی برای جمع آوری مو، نخ و از روی سطوح پارویی جاروبرقی است ...

Read More
بگ فیلتر و غبارگیر برای گرفتن آلودگی و ذرات ...

سپس ذرات کوچک گرد و غبار روی کیسه‌های فیلتر جمع می‌شوند. هنگامی که ضخامت لایه گرد و غبار انباشته شده به سطحی می‌رسد که جریان از طریق سیستم محدود شده است ( افت فشار یا دلتا P )، فرایند تمیز کردن بگ آغاز می‌شود.

Read More
معرفی کیسه فیلتر غبارگیر و بررسی عملکرد آن ...

پس از ورود و عبور جریان گاز آلوده از داخل کیسه فیلتر غبارگیر، گرد و غبار موجود جمع‌‌آوری می‌‌شود. قبل از شروع فرآیند تمیز کاری، عملیات فیلتراسیون در محفظه متوقف می‌‌شود.

Read More
11 مدل بهترین جاروبرقی ایرانی مارک و مدل برتر (4 ...

جاروبرقی‌های بدون کیسه دارای یک مخزن مخصوص هستند که ذرات گرد و غبار در آن جمع می‌شوند. قدرت مکش هر چه قدرت مکش جاروبرقی بیشتر باشد، می‌تواند ذرات ریزتر گرد و غبار را نیز جمع‌آوری کند.

Read More
راهنمای جاروبرقی لایف Life آموزش گام به گام طرز ...

2023.11.10  از جمع آوری شیشه و اجزای تیز با جاروبرقی خودداری کنید. از ورود گرد و غبار به داخل موتور خودداری کنید. به صورت دوره ای فیلتر و کیسه جاروبرقی را تمیز و در صورت خراب شدن تعویض کنید.

Read More
کیسه مکنده پلاستیکی چوبینر

کیسه مکنده از سری ملزومات دستگاه مکنده بوده که برای جمع آوری گرد و غبار و خاک اره استفاده می شود. همچنین این کیسه مکنده از جنس پلاستیک می باشد. توضیحات محصول یکی از ماشین آلات بسیار کاربردی برای استفاده در کارخانه و یا ...

Read More
جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Xiaomi Robot Vacuum X10 Plus

جمع آوری خودکار گرد و غبار، شستشوی پد، خشک کردن پد و پر کردن مجدد مخزن کارهایست که ایستگاه تخلیه قادر به انجام آن‌ها است. جارو برقی رباتیک شیائومی مدل X10 Plus با جریان قوی آب، منافذ تمیزکننده را باز می‌کند و به سرعت پدها ...

Read More
جاروبرقی صنعتی - خرید جاروبرقی صنعتی با قیمت ...

جاروبرقی وسیله ای است که از پمپ هوا (= معمولاً یک فن گریز از مرکز) برای ایجاد یک خلاء جزئی برای کشیدن و مکش گرد و غبار از سطوح مختلف استفاده می کند؛ این مواد توسط کیسه گرد و غبار برای دفع، جمع آوری می شود.

Read More
بگ فیلتر (غبارگیر صنعتی) چیست؟ کیسه ای قیمت

مشخصات فنی مشخصات فنی بگ فیلتر (غبارگیر صنعتی) بگ فیلتر شامل تعدادی فیلتر کیسه ای جهت جذب ذرات جامد و گرد و غبار بوده که تعداد این کیسه ها با توجه به حجم و نوع آلاینده ها بین 3 تا 10 کیسه یا حتی بیشتر متغیر است.

Read More
مکنده صنعتی دو قلو نیترو - مکنده گرد و غبار ...

مکنده صنعتی دو قلو نیترو دارای دو کیسه جمع آوری گرد و غبار و اتصالات با کیفیت. این مکنده بنا به درخواست مشتری با دینام تک فاز ۳ اسب و دینام سه فاز ۴ اسب عرضه می شود . گارانتی : ۶ ماه بدون قید و شرط ...

Read More
تولید کننده کیسه فیلتر ★ تولید کننده کیسه ...

تولید کننده کیسه فیلتر با کیفیت توسط COX فیلتر کیسه با قیمت رقابتی. به پارچه کیسه فیلتر COX خوش آمدید, به عنوان یکی از تامین کنندگان وام کیسه های جمع آوری گرد و غبار, پارچه فیلتر سوزنی, کیسه فیلتر مناسب و لوازم جانبی برای ...

Read More
جاروبرقی خانگی آب و خاک هوگر یک جاروبرقی تک ...

2023.10.18  تمیز نمودن مایعات از سطوح سخت و زمانگیر است به همین سبب شرکت جاروبرقی البرز دستگاه هوگر را طراحی نموده است تا علاوه بر پاک نمودن انواع گرد و غبار از سطوح بتواند مایعات را نیز جمع آوری نماید لذا هوگر یکی از پر کاربردترین ...

Read More
دستگاه غبارگیر حفاری و صنعتی + معرفی انواع آن ...

درجه جمع آوری گرد و غبار مورد نیاز به خطر بهداشتی آن، میزان انتشار مجاز، ماهیت گرد و غبار و محل کارخانه بستگی دارد. ... مواد نمگیر می‌توانند کلکتورهای کیسه‌ای را ببندند.

Read More
بگ فیلتر (غبارگیر کیسه ای) چیست؟ + 3 کاربرد آن ...

برای هدایت هوا داخل کیسه ها از ونتوری استفاده شده و با دمش هوای فشرده داخل کیسه ها، گرد و غبار موجود در سطح فیلتر ها جدا شده و به سمت پایین کشیده و سپس توسط هاپر جمع آوری می شود.

Read More
مکنده تک قلو شپخ مدل DC500 – فروشگاه اینترنتی ...

9,000,000 تومان 7,470,000 تومان. مکنده تک قلو شپخ مدل DC500. دارای موتور قدرتمند 550 وات. اتصال شلنگ 100 میلی متری برای مقادیر زیاد گرد و غبار و تراشه. ظرف جمع آوری 75 لیتری بزرگ برای دوره های طولانی تخلیه.

Read More
المزيد من المعلومات