صفحة رئيسية | المنتجات

رسالة على الانترنت
المزيد من المعلومات

تجهیزات مورد نیاز گیاه آهکی

خصوصیات خاک اهکی

از آنجایی که فسفر در گیاه غالبا در مراحل جوانتر رشد گیاه مورد نیاز است پیشنهاد میشود که کاربرد کود در زمان بذر دهی باشد.هنگام کاربرد کود فسفری در خاک های آهکی عمل تثبیت انجام می شود و فسفر از دسترس خارج می شود.

Read More
بهترین درخت برای خاک آهکی (معرفی 9 نهال)

2023.12.2  درختان مناسب برای خاک آهکی و انتخاب بهترین درخت از میان آنها به همراه نکات قابل توجه درمورد احداث باغ در خاک آهکی + بررسی ویژگیهای خاک آهکی.

Read More
لیست جامع لوازم و تجهیزات مورد نیاز گلخانه ...

2023.7.6  گلخانه‌ها مکان‌هایی هستند که برای پرورش گل و گیاهان ساخته می‌شوند. برای ساخت هر گلخانه لوازم و تجهیزات ویژه‌ای لازم است. از مهم‌ترین مواد و وسایل مورد نیاز

Read More
تجهیزات صنعتی مورد استفاده در گلخانه - آتور صنعت

2023.10.21  از دیگر تجهیزات صنعتی مورد استفاده گلخانه‌ها، سیستم گرمایشی است. این دسته از تجهیزات برای تأمین گاز پروپان گلخانه‌ای بکار می‌روند و باتوجه‌به ابعاد گلخانه و نوع گیاهی که کشت شده است ...

Read More
لیست تجهیزات گلخانه رول پلیمر

افرادی که قصد راه اندازی یک گلخانه را دارند، قبل از هر اقدامی باید به خوبی با این تجهیزات آشنا شوید. در این مقاله قصد داریم صفر تا صد لیست تجهیزات گلخانه مورد نیاز برای احداث گلخانه را معرفی ...

Read More
نکاتی درمورد آهک و سنگ آهک و کابردهایشان و ...

4 天之前  برای تولید سیمان ، آجر ماسه آهکی ، شفته و سایر ملاتهای آهکی مورد استفاده قرار می گیرد. ... می توان از ریشه گیاه چغندر ، قند استخراج کرد. ¯ دباغی پوست قبل از دباغی پوست باید عملیات آماده سازی ...

Read More
نقش و کاربرد آهک در کشاورزی

نقش و کاربرد آهک در کشاورزی. آهک کشاورزی شامل انواع مختلف اهک نظیر سنگ آهک ، آهک باغی ، آهک زنده ، آهک هیدراته و گچ می شود. آهک در کشاورزی به واسطه دارای بودن عنصر کلسیم که منشاء آن کربنات کلسیم ...

Read More
لوازم و تجهیزات گلخانه - بهترین مقالات کشاورزی ...

تجهیزاتی که در گلخانه مورد استفاده قرار می گیرند به قرار زیرند : وسایل گرم کننده و اندازه گیری دما : امروزه در بیشتر نواحی ایران، برای گرم کردن گلخانه از بخاری های نفتی یا گازی استفاده می کنند که دودکش آن ها باید به هوای بیرون راه داشته باشد تا گازهای سمی تولید شده از سوختن نفت و گاز، آسیبی به گیاهان

Read More
تجهیزات مورد نیاز برای گلخانه در فصل سرما - ایسنا

در گلخانه ها برای رشد گیاهان و محصولات کشاورزی لازم است که دما در یک محدوده استاندارد توسط هیتر و تجهیزات خاص تأمین و کنترل شود.

Read More
گلخانه هیدروپونیک چیست ؟ + روش های راه اندازی و ...

4 天之前  گلخانه هیدروپونیک چیست؟. هیدروپونیک یکی از جدید ترین وپیشرفته ترین روش ها کشت و پرورش محصول در گلخانه است که تحت عنوان آب کشت نیز شناخته می شود. در این روش پرورش دهنده بدون نیاز به خاک، سم و ...

Read More
تفسیر نتایج آزمایش خاک کشاورزی به زبان ساده ...

2021.12.9  1- با اینکار می‌توان از وضعیت عناصر غذایی موجود در خاک مطلع شد و فهمید که چه میزان کود باید به خاک اضافه شود تا نیاز گیاه برطرف شود. 2- در مواردی یکسری کودها به خاک اضافه می‌شوند و کشاورز می ...

Read More
بهترین آب برای گیاهان آب مناسب برای گیاهان چه ...

2022.5.10  همچنین تجمع مواد معدنی در خاک می تواند تأمین مواد مغذی مورد نیاز گیاه را دشوار کند. بنابراین باید برای آب سخت جایگزین مناسبی پیدا کرد که آب مقطر یک گزینه خوب است و یک آب مناسب برای گیاهان.

Read More
روش های کود دهی به گیاه در کشاورزی + معرفی انواع ...

2021.4.20  روش های کود دهی چیست؟ روش های کود دهی نقش بسزایی در مدیریت تغذیه گیاهان دارد. کود دهی باید به گونه­ ای باشد که عناصر مورد نیاز گیاه به شکل مناسب و در زمان مورد نظر در قالب یک برنامه کودی در اختیار گیاه قرار گیرد.

Read More
آشنایی با انواع ابزارآلات باغبانی 20 ابزار ...

کشاورزان و باغ داران می‌توانند بسته به نوع نیاز از تیلر باغبانی کوچک یا بزرگ استفاده کنند. ابزارآلات مناسب برای نگهداری گیاه پس از آماده سازی خاک و کاشت محصول نوبت به مرحله داشت می‌رسد.

Read More
لیست تجهیزات گلخانه هیدروپونیک خانگی و صنعتی ...

2022.5.30  در لیست تجهیزات گلخانه هیدروپونیک بسته به ‏نوع سیستم مورد استفاده به پمپ آب هم نیاز خواهید داشت تا آب و محلول مواد غذایی از بخش ذخیره ای به ‏گیاهان برسد و جریان آب و مواد غذایی همیشه برقرار باشند.

Read More
پاپایا گلخانه ای و روش کاشت آن در گلخانه - همیار ...

6 天之前  در اینجا برخی از اطلاعات اساسی در مورد کشاورزی Polyhouse Papaya وجود دارد. گیاه پاپایا از خانواده Caricaceae است. پاپایا از نظر گیاه شناسی، Carica papaya نامیده می شود و همچنین به عنوان papaw یا pawpaw نیز شناخته می شود.

Read More
آزمایشگاه آب و فاضلاب تجهیزات آزمایشگاه آب و ...

1 天前  هر آزمایشگاهی نیاز به اندازه گیری یک پارامتر مهم در حوزه ی استاندارد های خود دارد. اندازه گیری ph: برای اندازه گیری ph آب، تجهیزات مورد نیاز دستگاه ph متر و لوازم شیشه ای مختلف برای تست ph آب می باشد.

Read More
لوازم مورد نیاز کمپ و چک لیست کامل و جامع برای ...

2022.5.29  لوازم مورد نیاز کمپ؛ لباس و تجهیزات کیسه خواب اولین و مهمترین وسیله برای کمپینگ، کیسه خواب است. زیرا بدون داشتن یک کیسه خواب، خواب راحتی را نخواهید داشت و کل سفر را با خستگی سپری خواهید کرد.

Read More
خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خاک و روش های اندازه ...

گیاهان قسمت اعظم گوگرد مورد نیاز خود را بصورت سولفات (SO42-) از خاک جذب می کنند ولی مقدار کمی هم بصورت SO2 از طریق برگ ها جذب می شود.سولفات ها در خاک های غرقابی احیا شده و تبدیل به گاز هیدروژن سولفوره (SO2) و گوگرد می شوند.

Read More
نیاز آبی محصولات کشاورزی چقدر است ؟ طراح گستر ...

2022.7.22  به مقدار آب مورد نیاز گیاه برای رشد مناسب آن با در نظر گرفتن میزان تبخیر و تعرق ؛ نیاز آبی گیاه نامیده می‌شود. که به صورت میلی‌متر در روز، میلی‌متر در ماه و میلی‌متر در فصل ذکر می شود.

Read More
سولفات آمونیوم اطلاعات کامل در مورد سولفات ...

وجود سولفات در کود برای کاهش pH خاک است. فرآیند عمومی تولید سولفات آمونیوم از واکنش اسید سولفوریک و آمونیاک می‌باشد که بر این اساس مواد اولیه مورد نیاز برای تولید سولفات آمونیوم در گریدهای ...

Read More
آشنایی با انواع خاک انواع خاک خاک رس خاک شنی ...

خاک‌های رسی در زمان آبیاری و خیس شدن متراکم می‌شوند، اما اگر انتخاب گیاه به درستی انجام شود کار با این نوع خاک بسیار راحت و مفید است. شکل ظاهری و اندازه ذرات خاک رس بین ۰۰۲۰ تا ۵۰/۰ میلی لیتر است.

Read More
گلخانه ایروپونیک چیست و تفاوت آن با کشت ...

2 天之前  سرمایه لازم برای کشت سبزیجات گلخانه ای + تجهیزات مورد نیاز ... اما در روش ایروپونیک مصرف آب بسیار کم می باشد چون مواد غذایی مورد نیاز گیاه از طریق آب پاشی ریشه در اختیار آن گیاه قرار می گیرد.

Read More
کود شیمیایی چیست؟ انواع لیست قیمت - پلاسفام

4 天之前  سیزده ماده غذایی مورد نیاز گیاه توسط کود تامین شده و به رشد و بهبود کیفیت خاک کمک می کند. کشاورزان برای افزایش بازدهی محصولات و حاصلخیزی بیشتر، از کود شیمیایی استفاده می کنند که به آسانی در محیط تجزیه شده و جذب خاک می شود.

Read More
انتخاب سنگ مناسب برای آکواریوم

1 天前  اعتبار: 11. انتخاب سنگ مناسب برای آکواریوم. سلام دوستان. سنگهایی که در بیرون منزل میبینید اکثرا برای استفاده در تانک گیاهی مناسب نیستند و اهکی هستند. سنگ اهکی در اب کمی حل میشن و سختی اب رو ...

Read More
کشت هیدروپونیک در منزل [+آموزش 0 تا 100 هیدروپونیک ...

2023.5.11  مواد و تجهیزات لازم: برای این کار به تجهیزاتی مثل پیچ گوشتی یا دریل و لامپ رشد گیاه نیاز دارید. سطل هیدروپونیک ، آب، کود هیدروپونیک به شکل مایع یا جامد، طناب نخی یا نایلونی، محیط کشت، نهال گیاه و سینی مخصوص رشد از مواد ...

Read More
معرفی سیستم های آبیاری بادام زمینی انتخاب ...

2023.1.5  دما : بادام زمینی به هوای گرم وآفتابی نیاز دارد و نسبت به سرما بسیار حساس است. بهترین دما برای کاشت آن دمای ۲۲ تا ۲۵ درجه سانتی گراد است و گیاه تا دمای ۳۵ درجه را نیز می تواند تحمل کند.

Read More
آموزش کاشت زعفران گلخانه ای صفر تا صد ماه کشت

2023.8.30  کاشت زعفران گلخانه ای یکی از روش‌های پرورش زعفران است که نسبت به کشت خاکی نیاز به رسیدگی و بادگیری نکات بیشتری برای برداشت ابده‌آل دارد. کاشت زعفران گلخانه ای یکی از روش‌های کشت این گیاه پرسود است.

Read More
تغذیه گیاه مطالعه عناصر شیمیایی و ترکیبات لازم ...

2021.7.25  - مواد تشکیل دهنده خاک : خاک های آهکی نسبت به خاک های شنی و سایر انواع خاک های دیگر محتوی کلسیم بیشتری هستند. محاسبه میزان کلسیم مورد نیاز : کلسیم به دو منظور به خاک اضافه می شود.

Read More
انواع خاک؛ آشنایی با طبقه بندی، بافت و خواص خاک ...

2021.7.30  به خصوص در لوم های سبک تر، شل شدن عمیق مورد نیاز خواهد بود. 5) خاک های پوده ای: از کشت زیاد در بهار خودداری شود، زیرا باعث خشک شدن لایه های سطحی شده و خاک در برابر فرسایش باد آسیب پذیر می شود.

Read More
ساخت و آماده سازی آکواریوم و معرفی تجهیزات مورد ...

ماسه یا شن آکواریوم می تواند جهت تزریق کف آکواریوم، پوشش فیلتر های شنی و کاشت گیاهان آبزی مورد استفاده باشد باید دقت کنید ماسه انتخاب شده از نوع آهکی یا سنگ ریزه سیسیلی نباشد چون به مرور زمان در آب حل شده و محیط آب را ...

Read More
پرورش گیاه آنغوزه یا هنگ-Ferula asafoetida- امداد ...

2022.11.27  گیاه انغوزه یا هنگ یک ادویه رایج در اکثر آشپزخانه های شرقی است به حدی که کشور هند سالانه مقدار زیادی از این گیاه تند را وارد می‌کند. آنغوزه گیاهی با ریشه‌هایی ضخیم و گوشتی است. که در مناطق خشک رشد می‌کند.

Read More
فروشگاه اینترنتی پلنت یار – فروش کود , سم و ...

کود سوپر میکرو کامل ۱۱ عنصره مایع محصولی بی نظیر و سازگار با شرایط خاکی ایران میباشد که با اثر بخشی و کارایی بسیار بالا متعادل کننده عناصر غذایی بوده و تامین کننده همه عناصر غذایی مورد نیاز گیاه میباشد.

Read More
تراکم خاک چیست ؟ ماشین آلات، روش ها و آزمایش ...

تجهیزات مورد نیاز برای اجرای آزمایش تراکم پروکتور عبارت هستند از: قالب نمونه با قطر 10 سانتی‌متر چکش پروکتور یا کوبه تراکم با وزن 2.5 یا 4.5 کیلوگرم (مطابق با استاندارد اصلی یا اصلاح‌شده)

Read More
کمبود ریز مغذی ها در محصولات کشاورزی - میهن کشت

2024.1.7  کمبود عناصر غذایی ریز مغذی در زمین های شنی و آهکی و یا زمین های زراعی که در آنها دائم کشت می‌شود وجود دارد. در ایران به ازای هر یک تن کود مصرفی ۲ گرم کود ریز مغذی مصرف می‌شود. کمبود عناصر مختلف ...

Read More
کود بیولوژیک بیوسولفور (باکتری تیوباسیلوس ...

2023.10.31  این کود گوگرد را به فرم قابل جذب تبدیل می‌کند. در مناطقی که دارای خاک قلیایی و آهکی سنگین هستند، قابلیت دسترسی گیاه به عناصر غذایی بویژه فسفر، آهن و روی به شدت کاهش می یابد.

Read More
شفته آهک کاربرد شفته آهک - پرناک پیمان

2024.1.13  شفته آهک در واقع همان ملات آهکی است که یکی از رایج ترین و پرکاربرد ترین روش های تقویت خاک بستر سازه می باشد. برای بدست آوردن شفته آهک باید مقدار مناسبی از آهک، آب و شن را با هم مخلوط کرده تا شفته ...

Read More
چندین روش برای تشخیص عناصرغذایی درکلزا وجود ...

روش هاي مختلفی براي ارزیابی وضعیت حاصلخیزي خاك و تغذیه گیاه وجود دارد که در سه گروه کلی 1) آزمون خاك، 2) تجزیه گیاه و 3) علایم کمبود دسته بندي میشوند. هر یک از این روش ها جایگاه و مزایا و کاستی هاي ...

Read More
تجهیزات و ادوات باغبانی و فضای سبز آرال شیمی

2021.4.10  سایر تجهیزات باغبانی: از آنجایی که ادوات باغبانی بسیار زیاد هستند در این بخش می خواهیم به صورت خلاصه در مورد برخی دیگر از ابزارهای مورد نیاز برای باغبانی صحبت کنیم. یکی از موارد بیلچه است.

Read More
المزيد من المعلومات